diumenge, 29 de desembre del 2013

El Primer Pas d'un Nou Cami

Adios, lamtumirë, goodbye, bless, arrive derci, zbogon, adeus, totsiens, auf wiedersehen, autío, farvel, la revedere, some, au revoir, näkemiin, agur, no importa com ho digue, un sencill adeu perque la nostra relació s'acabat.




Recullo el poc del que disposo, no m'agrada viatjar carregat, quatre llibres, roba i dos despertadors, un tallan, la puntilla i el meu ganivet inseparable company de viatge.

Em quedo mirant per ultim cop aquesta cuina, no soc de allargar els adeus. Estaba escrit, fa un any a l'arribar aqui al monasteri, no vaig vindre per quedarme, simplement estaba de pas; aquet va ser el tracte.




Tanco el llum, la porta i m'acomiado dels monjos.  Encara em fareu plorar.  Bé, agafo aire, respiro a fons....

Amb la moxilla a l'esquena faig el primer pas; el primer d'un nou futur.


2 comentaris:

  1. Molta sort en aquesta nova etapa de la teva vida, ànim i PALANTE.
    Besets

    ResponElimina
  2. Gracies, tot mensaje positiu es benvingut.

    ResponElimina