dimarts, 10 de setembre del 2013

Una sola veu; Independència !!*!!


Des de sempre he portat una part del meu país, Catalunya, dins meu, sigui ja pel que sento, pel que sóc, com també pel que faig.  Tothom estima la seva terra, la seva gent, la seva cultura però això no significa que s'odiïn la dels altres, com alguns mitjants de comunicació intenten imposar.
Tinc amics francesos, italians, holandesos, russos, rumanesos, americans, senegalesos, portuguesos i fins i tot també espanyols i amb tots ells guardo una excel.lent relació.




Amb orgull he portat molts d'anys la Senyera al coll, fent país.

És just que el futur del poble ho decideixi la seva gent, per això demà 11 Dia Nacional de Catalunya els catalans participarem en una immensa cadena humana que recorrerà tot el litoral català des del Pertús fins Alcanar per demostrar al món que volem ser lliures, volem l'independència.

Nosaltres, cuiners i familiars, hi serem en el tram 27 de la Via Catalana en Sant Carles de la Rapita; I es que demà farem història.



6 comentaris:

  1. Una altra vegada ho dius i venim a la Ràpita perquè pel que sembla eren dos gats jejeje.
    Bones vacances.
    Besets
    MAITE

    ResponElimina
    Respostes
    1. Tindries de ser la meva jefa, perque encara em falten dos setmanes per començar les vacances i tu ja me les dones. Ets una reina!!

      Elimina
  2. AAAAAA Ho sento pensava que ja les havies començat, però si vols que parle amb la teua jefa cap problema venim lo teu amic i una servidora i segur que ell la convenç jeje.

    ResponElimina