diumenge, 15 de setembre del 2013

Ha Estat Un Plaer, i Bon Viatge


Quan arriba l'hora dels adéus crec que poso cara de satisfet si comprovo que el client que marxa no és el mateix que uns dies enrere va arribar intranquil i estressat.

Aconseguir la felicitat del client no és qüestió solament d'una part del tracte, sinó de tot un conjunt de mesures, moltes d'elles ja planificades, destinades a aquest fi i és responsabilitat de tot l'equip aconseguir-ho des que el client creua la porta per primera vegada, fins que acaba la seva estada en el nostre local. 

Per la part que a mi em toca, et diré que és molt fàcil sorprendre al client que ve per primera vegada a menjar dels teus plats, el repte que et proposo és sorprendre-ho tots els dies; si ho aconsegueixes pots tocar el cel amb la punta dels dits.

Ja marxen els ultims clients, amb les maletes cargades de experiencies noves, records i bons moments ens diuen fins aviat.  Al tancar la porta del menjador em sento una mica vuit, potser perque un troç meu se l'han endut ells.

I ara a soles al menjador, dalt d'una cadira i amb una cullera a la ma, declaro oficialment tancada la Temporada Estiu 2013.






2 comentaris:

  1. Com veig que encara no tens vacances prepara un menú de bacallà que vindrem a veure't el dia que Rafel tingui ere.
    I prepara tu les maletes que ja teniu aquí les vacances.
    Besets
    MAITE

    ResponElimina
    Respostes
    1. Que et sembla un abadeixo gratinat al perfum dels alls tendres amb un llit de sebeta caramelitzada; per llepar-se els dits, els sotadits, los ninjos i els contraninjos. Mel de carxofera!!

      Elimina