dilluns, 16 de setembre del 2013

Gràcies Amics


La veritat és que m'ha encantat totes les fotos que m'heu enviat vosaltres que vau poder gaudir d'uns dies aquí en el Monasteri l'estiu del 2013.

A estat dificil fer una tria de tanta quantitat rebuda, faria falta un altre blog com aquest per poder posar-les totes, vídeos inclosos.

Vull agrair també la vostra amabilitat així com el temps que m'heu dedicat.

Es diu que cada cuiner es mereix els clients que té i jo he tingut  la sort de tenir sempre els millors.

Ara ja formeu part de la meva vida.

                         Vostre Cuiner,

                                                                Xavi.


Amb la familia Serna, la nit abans de marxar.



Amb Barbara una clienta molt simpatica



Amb Roberto, un crac de la televisió.



Amb la Teresa i Rodolfo despres de l'ultim dinar.



Em vaig emocionar amb aquet detall escrit al tovalló.




Mini-jo amb uns amics de Madrid  "Yo puedo, tu también"



Lo que fa un bon sopar.



Aquet diploma si que val l'esforç realitzat!!



Amb l'Hector, una jove promesa dels fogons.  En sentirem parlar.



Preparats per anar de festa.




Amb la Jenny, la Paula i la Marta posant en molt de glamur.




S'acaben d'assabentar del menú del dia.



Amb Nacho em vaig fer un tip de riure.  Colossal!!



Mini-jo amb Marina, Manel i el petit Daniel.

Ningú dibuixa millor els meus plats que la petita Gloria.



Saturday Night Fever.



Amb Josep i Consuelo.  Una parella amb encant.


Mini-jo s'ho passa pipa amb Jorge i Tere

Amb els jovens aventurers.



4 comentaris:

  1. Quin munt de fauna has alimentat.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Amb el corre que te cagas, pero sempre amb ganes de tirar endavant.

      Elimina
  2. Ara feia dies que no entrava. Molt content dels teus èxits. Dona-li records al mini-jo de part meua.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracies a les teves parts; encara ens queda un bon cami per fer.

      Elimina