dimarts, 8 d’octubre del 2013

Decorador d'Interiors Fruitals



Divendres a la tarda arribarran al Monasteri gent molt important, unes vuitanta persones; havíem pensat a fer-los una calorosa benvinguda i que d'alguna manera, també, els sorprenguessis amb el menjar.- em van dir els monjos,  una mica nerviosos.  Com ho veus, seria possible encantar-los?.- em va preguntar Fray Lorenzo.  Sabent que avui és dijous i que estic sol, és qüestió de realitzar un petit miracle, amic meu.- el vaig contestar rient.

Primer planifiquem que farem; donades les circunstàncies i amb poc personal, crec que el millor és muntar-los un buffet així tindrem la recepció i el menjar arreglat al mateix temps.
Quan entrin a la sala tenen de quedar embadalits per la presentació, tota ella a de ser comestible.  Miraré a veure que tinc per la camara.  Per tant avui dijous em dedicaré a preparar la decoració del buffet i demà divendres les exquisitesses de la meva cuina.  Tenint clar això, ja podem començar.









Ja tenim la primera, que et sembla?








I aquesta?








Hem sento inspirat, creatiu i creador.








Ja, ja, ja, fantastic!!


Gu-Gu, el petit de la cuina.   











Per acabar un centre de tulipans amb fragancia de pebrots.





6 comentaris:

  1. desconec si els parroquians poden mejar carn un divendres. JO HO FAIG !!!!, però fora bo la teva idea que exposes, i tanmateix unes postres d'una amanida amb "bledes vermelles, tomates d'amanir i de xerri, formatgje ratllat, unes quantes fulles d'espinacs, aulivetes fargues, oli d'aulive i d'amagat uns trocets de baldana tortosina".
    Per acabar, un got de llet de vaca amb unes gotetes de patxaran. Au !!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Com sempre, Mel, dónes en el clau; prenc nota dels teus encertats consells per utilitzar-los en proximes creacions. Gracies.

      Elimina
  2. no em digui que sas fer totes aquestes coses tan boniques eres un krac

    ResponElimina
    Respostes
    1. Com dius, Maitenan, en l'introducció del teu bloc: "Obre la teva ment i fes el necessari perquè els somnis es facin realitat" Bssssstssss.

      Elimina
  3. Mentre hi hagi melons com aquestos, pa que mirar els de l'Angelina Jolie...
    M'has fet en-recordar-me de quan era menut i me feien lo típic fanalet com lo dels "serenos" i anava cantant pel carrer Sant Antoni a Ulldecona. Llegir lo bloc ha estat com rentar-me amb sabó de La Toja. M'ha portat "recuerdos de la niñessss".

    ResponElimina
    Respostes
    1. Una bona part del meu fer es obrir les portes de les sensacions positives, per tot qui vulgue entrar i igual que un boomerang conseguir-ho m'omple de bones vibracions. Gracies.

      Elimina